maandag 25 oktober 2010

Roderesch ???

Vanmiddag zijn we weer terug gekomen van een weekendje met de Pettyrollers in Roderesch; da's zo'n oude vriendengroep van pa en ma van vroeger; ze hebben ooit iets met dansen gehad met elkaar of zoiets ... Nou het weekendje was tof en super hoor, maar wel heel erg vermoeiend. Pa had het georganiseerd en ja, dan zit het schema natuurlijk overvol en is het van minuut tot minuut ingepland wat we moeten of gaan doen. (was blij dat ik niet ook nog in zijn corvee rooster voorkwam !) Maar al met al lekker gegeten en leuke dingen bezocht en gedaan hoor, zoals Sprookjeshof in Zuidlaren en het Gevangenismuseum in Veenhuizen. Moet ook wel zeggen dat ik er wel een beetje aan toe was hoor; dat hele gebeuren omtrent CLS en/of ATR-X gaat niet echt in mijn koude kleren zitten, alhoewel mijn vriendin in A'dam heeft aangegeven dat ATR-X eigenlijk niet mogelijk zou moeten zijn omdat ik hier al eens op getest ben schijnt het ... Lichamelijk dankzij pa dus geen rust, maar geestelijk ben ik weer helemaal appie-kin ! (nou die verd&*#@ verkoudheid nog eens weg, en dan moet het toch echt weer super gaan toch ?) Nou we houden het even bij deze korte update en jullie horen wel weer van me. Toedeledokie !

Geen opmerkingen: