donderdag 7 oktober 2010

In en Uit !

Vandaag (woensdag de 6e) had ik een afspraakje met mijn vriendin de "ogen dokter" in Amsterdam. Nou als je over een "rappe date" wil spreken, dan was dit er zeker eentje hoor; ik ben niet eens aan het koffie drinken toegekomen ! Haar zicht-onderzoekje leverde al heel snel een grote glimlach bij d'r op, en ze was meteen wel heel erg positief over me; nou kan dat natuurlijk ook niet anders als je mij ziet, toch ? Dit laatste half jaar zonder brilletje heeft er volgens de 'kenners' voor gezorgd dat mijn zicht toch weer verbeterd lijkt en dat mijn aandachtsspanne (moeilijk woord met meer dan 3 lettergrepen) duidelijk scherper en verbeterd is. We stonden dan ook bijna zo weer buiten; nou da's ook wel eens lekker. Ik hoef nu tenminste een jaar lang niet terug te komen, of er moet wel wat heel geks gebeuren. Nou daar ga ik eerst eens van genieten en dat ga ik nu maar eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken ;-) Groetjes en tot snel weer hé

Geen opmerkingen: