zondag 4 oktober 2009

YES, YES, YES !!!!!! - ik wordt fotomodel !

Hoi luitjes, hier even een heel erg leuk berichtje kan ik wel zeggen.
Ik ben uitgekozen tot fotomodel van het jaar bij de NSGK (Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind) in de catogerie Kind en Natuur !

Zal effies het eea uitleggen; pa had iets gelezen over één of andere fotowedstrijd, hij heeft waarschijnlijk niet veel anders te doen of zo dat ie hier zomaar achter komt. Hij heeft toen mij maar gevraagd om buiten eens een beetje te poseren hier en daar en nou je kunt je voorstellen dat daar alleen maar mooie foto's van kwamen hé. Na veel discussie hebben pa en ik enkele foto's uitgezocht en opgestuurd; en wat denk je ... Taratata, UNANIEM als de beste uitgekozen ! - ja, het is dat ik niet kan lopen, maar anders liep ik subiet naast m'n schoenen ;-). Alleen dat stukje in het juryrapport over gehandicapt en zo, dat begreep ik niet helemaal ... vast een verkeerde tekst geplaatst bij MIJN FOTO !
Hieronder heb ik even een stukje van het jury rapport en natuurlijk de bewuste foto, zodat jullie allemaal mee kunnen genieten.

De Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind organiseerde deze zomer een fotowedstrijd met het thema: Hoe geniet uw gehandicapte kind van de natuur? We waren op zoek naar foto’s die illustreren hoe kinderen met een handicap natuur beleven en wat ze daarbij leuk vinden. De winnaar is inmiddels bekend. De jury verkoos de foto van Leon en Saskia van hun zoon Lennard unaniem als de mooiste.
De inzendingen werden beoordeeld op o.a. herkenbaarheid van het thema, sfeer en originaliteit.
...
Nou, ik weet dus wat mijn roeping is hé, maar ik ga nu snel weer, want ik moet even kijken waar mijn volgende fotoshoot gepland staat !
Tot horens maar weer, en voor wie het allemaal wil nakijken : http://www.nsgk.nl/smartsite.dws?id=585

2 opmerkingen:

Dieneke zei

lieve Lennard,

Wat ben jij toch een bofferd met zo'n prijs en wat een prachtige foto van jou. Opa en Oma weten toch dat jij zo'n knap stuk van ons bent en tercht de 1 prijs heeft gewonnen. Wij zijn SUPER trots op jou. En nu maar afwachten wat voor een mooie foto er op doek komt van jullie.

Heel veel knuffels voor jou en je zussen Opa en Oma

Marloes zei

Hoi lieve Lennard,

Dat je fotogeniek was heb ik wel ontdekt tijdens de wigwam! Leuke foto zeg!! Vanuit Geldrop de trotse groetjes!!