woensdag 21 oktober 2009

Genoeg rust en plezier gehad, op naar de opwinding !

Zo, nou de vreugde en rust hebben me eigenlijk allemaal wel weer lang genoeg geduurd, het wordt weer tijd voor aktie !!! Met de herfst en het begin van weer wat guurder weer moet dat toch zeker gaan lukken, niet dan ? Ik had zo bedacht om te beginnen met wat verkoudheid, hoesten en proesten, daarna iets van een oorontsteking uitlopend in zo'n mooi loopoor (heb ik toch weinig last van, want ik versta nog steeds de helft niet) en dan als mooi sluitstuk zoiets van een lekkere heftige epiletische aanval of zo. Nou, klinkt dat nou niet als een aardige scene voor een of ander boek of toneelstuk ? - en laat ik het nou ook nog eens voor elkaar krijgen ook, en dat zelfs in 1 keer !! Het nachtelijk gezicht van Pa en Ma wordt er trouwens niet echt mooier op, maar we hebben ons feestje wel weer even gehad. Om het niet teveel op te laten vallen dat het allemaal in scene was gezet, nog effies wat door blijven hoesten, proesten en wat nachtbraken, en dan meteen maar weer gaan bedenken en werken aan m'n volgende kunststukje. Nu ik er zo aan denk, het is wel lang geleden dat ik bij mijn vriendinnen in het VU koffie gedronken heb ..., hmmmm eens kijken wat we kunnen gaan plannen.
Jullie horen wel weer van me ;-)

Geen opmerkingen: