donderdag 30 juli 2009

Na regen ...

Ja, ja, ja, ik weet het; het is weer een beetje schandalig geweest; het is weer véééééls te lang geleden dat jullie wat hebben vernomen van me.
Ach, ik zal maar zo zeggen, DEZE KEER, had ik een wel heel goede reden !
Mijn "schrijfhand" is enige tijd op route geweest; dwz dat ie een maandje in Guatemala heeft gezeten omdat mijn oma erg ziek was geworden tijdens haar vakantie, en een maand lang heeft ie geprobeerd om m'n oma weer hier naar NL te krijgen, met alle obstakels van dien. - Maar uiteindelijk was het gelukt, hoor ! - Ja, als je mijn vader samen met m'n oom en opa hebt, kan het soms lang duren, maar komt het altijd wel voor elkaar !
En ja, dat verhaaltje begon begin Mei en voor pa goed en wel terug was, was het begin Juni; helaas is m'n oma de dag nadat pa terug kwam in NL overleden. De eerste 2 weekjes Juni waren hierdoor ook wel wat hectischer ... Nu is alles achter de rug en zullen we het voortaan moeten gaan doen met herinneringen ipv knuffels.

Oma Nel, ik zal aan je blijven denken, en misschien later je piano nog eens een keertje onder handen nemen, want die muziek die u maakte op de piano vond ik altijd erg mooi en leuk ! (als het maar een beetje hard was hé !)

Geen opmerkingen: