donderdag 16 april 2009

Goh, gezellig ... koffie drinken

Yep, aan koffie deze maand echt geen tekorten hoor, en ook al mijn sociale contacten bijhouden heb ik na deze maand weer helemaal gedaan. Wordt weer eens een maandje onderzoekjes in Amsterdam (misschien kom ik nou eens van die vervelende nierstenen af !), bijpraten in Wijk aan Zee (en als ik geluk heb ook nog eens wat nieuws passen), vernieuwd kennis gaan maken met m'n vriendinnen in Hoorn, en als het helemaal meezit willen ze me ook nog eens zien ergens in verwegistan; nadeel van populair zijn, hé.
Daarnaast wil ik ook even wat vaker bij m'n oma langs, want die is ook een beetje ziek; maar daar langs gaan da's zeker geen straf hoor. Ze komt gelukkig nu ook samen met opa elke week bij ons een hapje eten; vinden vast net als ik dat Ma zo lekker kan koken, maar da's wel zo leuk want dan zien we ze tenminste effies vaker, en kunnen we nog effies lekker knuffelen. Hoop maar dat ik daar nog lang van mag genieten. Nou, ook dat gaan we wel weer merken; ze gaan als ik het goed heb begrepen, eerst straks nog op vakantie met een bootje of zoiets. Ja, zoals gezegd, deze maand is de agenda weer redelijk gevuld, dus als jullie nog langs willen komen ... dan moeten jullie snel bellen ;-)

Geen opmerkingen: