dinsdag 10 februari 2009

Nieuw Jaar, Nieuwe Start ...

Ja, ja, ik leef nog steeds hoor !
Ik weet dat het een tijdje stil geweest is, maar nu in het nieuwe jaar ga ik echt m'n best weer eens doen om jullie van mijn wel en wee op de hoogte te gaan houden ;-) - Het eerste wat me natuurlijk in 2009 is overkomen, na een mooi oud en nieuw feestje dan wel te verstaan, is natuurlijk m'n 4e verjaardag ! Goh, wat een feest was dat; de hele week ervoor waren Pa, Ma en Zuslief ziek, en op mijn verjaardag was ik nou ook niet echt in m'n beste doen. (net als m'n beide opa's trouwens want die lagen allebei - wel afzonderlijk - ziek in bed). Na een kort feestje, waarbij de slagroomtaart eigenlijk het belangrijkste detail was, heb ik maar tegen Pa en Ma gezegd dat we m'n verjaardag nog wel een keertje over vieren ergens in de zomer => nou je had die blijde gezichten eens moeten zien, het kon zowat niet op ! En het voordeel wat ik dan misschien heb, is dat ik misschien wel 2x kadootjes krijg ;-) We gaan het wel afwachten, en zien wel of Pa en Ma zich een beetje aan hun afspraak gaan houden ...

Geen opmerkingen: