zaterdag 14 februari 2009

Joepie !!! - ik ben de grote broer !

Wow, dat was effe een verrassing ! - Ga ik 's avonds mooi te bed, lekker slapen, word ik 's morgens wakker, heb ik er een zusje bij ! - Dominique Caitlin heet ze hoorde ik pa zeggen.
Natuurlijk wist ik wel dat er wat aan zat te komen, want ma groeide pittig, gaf de laatste tijd andere geursignalen af en ook had ik de laatste tijd al "goede gesprekken" met die aankomende mysterieuze kleine.
Als dat geen leuk begin van 2009 is, dan weet ik het niet meer.
Nou, ik ga nu weer snel kijken hoe het met die knappe meid en met ma is, want eh, je moet ze nog wel in de gaten houden hoor !

1 opmerking:

Unknown zei

Lieve Lennard,

Gefeliciteerd met je nieuwe 'titel': je bent een echte grote broer geworden! Niet langer de jongste in huis, maar een kleine meid erbij welke vast en zeker ook door jouw papa en mama en jouw grote zus Melanie met veel trots in huize Vrijland is verwelkomd. Dat gaan een heleboel geweldige jaren worden samen met Dominique erbij. Heel veel plezier met zijn allen!!

Liefs Jennifer