donderdag 24 april 2008

Support-beurs

Ik ben met Pa, Moe en mijn grote zus vorige week een dagje naar de Support-beurs geweest in Utrecht. Goh, wat hebben ze daar een spullen zeg, het was een lange dag, maar het was echt een lekker dagje uit !!! De Support-beurs is een beurs waar alles voor mij te vinden is (oftewel voor gehandicapten en/of oudere of minder valide mensen); nou ik heb echt een dagje lang m'n ogen uit gekeken hoor. Via een snoezelbus (die bij je thuis komt om een uurtje in te kunnen spelen of te vermaken) tot muziektherapie op een waterbed. En via een heleboel rolstoelen (en ik heb een stoere gezien !!!) tot aan aangepaste auto's, bedden, boxen, aanpassingen aan ons huis, sporten en wat al niet meer, was er hier te vinden. Pa liep aan het eind helemaal krom van alle catalogi en boekjes die hij meegenomen heeft ;-) - nu maar eens kijken of hij het ook allemaal gaat lezen en doornemen. Ik hoop maar dat ik straks ook zo'n mooie snoezelkamer krijg die in die boekjes staan, met bubbelbuis, lichtslangen en blacklight; da's nl. echt wel mooi hoor. Ik ben benieuwd, en wacht maar keurig af ...

Geen opmerkingen: