dinsdag 15 januari 2008

Snuf, snuf, ... HATSJOE !!!

"Gezondheid !" - nou dat zal ik wat horen deze week zeg.
Ik dacht, laat ik maar weer eens effies snel een klein berichtje schrijven, tussen alle volle zakdoeken, neusdruppels en proestbuien door.
Ik doe momenteel een wedstrijdje met m'n zus, wie de meeste zakdoeken (of T-shirt mouwen) vol gesnoten krijgt, en ik lig lekker voor; nah, nah, nah, nah, nah, naaaahhhh !
Ze kan het toch nooit winnen, want bij mij loopt het gewoon lekker automatisch mijn neus uit; niet zo heel erg leuk wanneer ik wil gaan slapen trouwens. (zie je het al voor je; een hoofdeinde vol .....; ach hebben m'n vader en moeder weer wat te doen)
Op m'n verkoudheid na gaat het eigenlijk wel weer lekker; batterij is goed opgeladen en ik zit wel weer lekker in m'n velletje.
Over velletje gesproken, volgende week een afspraakje met de Dermatoloog in Amsterdam; gaat ie gaatjes in me prikken om mijn hoogwaardige weefsel naar Frankrijk te sturen ! (ja, ze lopen daar wat achter hé; ik zal met mijn DNA wel proberen om het niveau daar wat op te krikken ...)
Nou, ik ga een volgende zakdoek laten halen, want anders win ik de wedstrijd nooit !

Geen opmerkingen: