donderdag 3 januari 2008

Kerst, Oud & Nieuw; wat een drukte ...

Wow, eindelijk weer wat rust ! Het is ook wel even heftig geweest hoor zo al die drukke dagen achter elkaar; niet dat ze iets aan me gemerkt hebben hoor, want ik ben een grote stoere vent en ik heb me weer eens van m'n beste kant laten zien ! - zelfs mama was weer trots op me ! Maar al met al, ben ik wel weer blij dat het allemaal achter de rug is.

Eerst natuurlijk 3 dagen kerst, wat wel heel erg gezellig was hoor, en ook heel erg leuk, met het uitpakken van kadootjes en het lekkere eten; en daarna nog eens 4 dagen met papa, mama en een hele groep van hun vrienden en hun kinderen op vakantie naar Drenthe; zo zeg, pfoeh !

Vakantie is toch om uit te rusten en bij te komen ? - nou weinig van gemerkt hoor; wat kenne die gasten blérren en brullen (en dat noemen ze dan zingen ...), gelukkig ben ik half doof (nog steeds oost-indisch) want anders had ik helemaal niet kunnen slapen. Wel heb ik vriendjes en vriendinnetjes gemaakt tijdens het weekend en leuk met ze gespeeld. (of hun het ook allemaal zo leuk vonden dat ik af en toe een pluk haar in m'n handen had weet ik niet, maar ze slaakten vaak wel een kreet van opwinding) Ik heb zelfs ook nog surrogaat mama's mogen uitproberen tijdens het weekend, maar helaas de uiteindelijke "match" kwam er niet.... Nou, nu weer lekker thuis even bij komen, en dan op naar het volgende feestje ! - waarschijnlijk tussendoor nog even bij m'n vrienden in A'dam op bezoek, want daar schijnt volgens papa ook wat meer licht in de duisternis te gaan komen; maar aangezien hij mij zo weinig verteld wacht ik wel tot hij een grote klok gaat zoeken ;-)

Geen opmerkingen: