dinsdag 25 september 2012

Vakantie ...

Goh, heb ik keurig in m'n dagboek geschreven, is het waarschijnlijk met 'doorzichtige' inkt geweest want mijn vakantie stukkie is niet tevoorschijn gekomen ... maar gelukkig heb ik altijd mijn 'externe geheugen' mee dus kom ik er vast wel uit. Dit stukkie had dus eigenlijk vlak na mijn vakantie geplaatst moeten zijn, maar ja ... die computers hé ....

VAKANTIE ...
Nou jammer hoor, de vakantie is weer over : 2 weekjes genieten van Wigwammen in Heel met gelukkig hééél vééél zon en weer mijn eigen Marloesje ;-). Marloes is nu al voor het 3e jaar mijn steun en toeverlaat tijdens mijn vakantie, nou da's echt werelds hoor, verwend worden door een mooie jonge meid tijdens je vakantie ;-). We hebben weer lekker huifbed gereden, gezwommen, gesnoezeld en helemaal gaaf, een bezoekje aan de cliniclowns gebracht ! En nu ? - weer terug en weer naar schooltje maar nog eerst even langs een stelletje vrienden in Amsterdam, Hoorn en Avenhorn voor onderzoekjes en aanpassingen.
Ach, het gewone leventje gaat dus weer beginnen ... tot gauw maar weer.

Geen opmerkingen: