maandag 26 maart 2012

Weer een mijlpaal !!!!

Surprise !!!! - ja, dat hadden jullie niet verwacht he, daar ben ik zomaar alweer; en nog met goed nieuws ook !!! Jullie zullen vast wel weten dat ik van die Epileptische momentjes heb, tenminste daar hebben pa en ma en die lieve doktoren het altijd over; of eigenlijk, daar hebben ze het over gehad. Ik heb nou al zo'n tijdje zo'n soort zuurstof apparaat met van die gasflessen naast m'n bed staan (helemaal peu nerveus wordt je d'r van als je er alleen maar naar kijkt; en maar gek vinden dat ik af en toe niet kan slapen of nachtmerries heb - krijg je vanzelf wel d'r van ...) en op één of andere manier heb ik - "klop, klop, klop", ja, wel effe afkloppen hé - eigenlijk nauwelijks meer grote epi-aanvallen gehad sinds dat ding d'r staat. - medische wereld staat ook eigenlijk voor niks he, zo'n ding hoeft niet eens wat te doen en er gaat al een helende werking vanuit ! Maar nou het goeie nieuws : (tromgeroffel ....) Pa heb effies geregeld met m'n vriendin in Hoorn dat ze dat hele zootje weer komen ophalen; weg ermee, foetsie, opzouten, tadaaah ... Werelds joh, straks weer ruimte en rust; nou ja rust ... moet wel af en toe een feestje organiseren 'snachts hoor, anders verleren pa en ma het te snel en dan gaan die zich ook weer vervelen ;-) Nou, zal er nog eens even mooi over nadenken maar kan niet wachten totdat het zootje weg is.
Nou is die pa van me trouwens de laatste tijd wel helemaal goed bezig hoor; ik hoorde dat ie voor m'n muziek juffie wat bloempies heeft meegenomen voor haar tuintje bij het nieuwe logeergebouw. Kennen we tenminste de bloemetjes buiten zetten als we gaan logeren ! Een tuin vol met violen (toepasselijk voor een muziekjuf hé) en allemaal blije kinderen en mensen; snap het wel want het ziet er best leuk en vrolijk uit maar ze moeten niet overdrijven hé, 't is tenslotte mijn pa en niet die van hun. Nou Groetjes en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen: