donderdag 28 juli 2011

Nieuwe Rolstoel ?

Soms lijkt alles wel bijna allemaal tegelijkertijd te komen. Alhoewel ik pas net een 9 maanden m'n rolstoel heb ga ik nu alweer voor een nieuwe ! Helaas is mijn huidige rolstoel bijna alweer te klein en niet geheel geschikt meer (en ik ga er nog wel zo voorzichtig mee om). Vanmorgen tussen alle bedrijven door dus ook nog even een passing gehad voor die nieuwe rolstoel; nou ik denk dat pa wel trots op me zal zijn want ik heb een superdeluxe modelletje uitgezocht welke dit keer dus wel mee kan groeien, stoer er uit ziet en volgens mij gewoon beter geschikt is voor mij.
Over enkele weken een 2e passing en alles even precies op maat maken en dan binnenkort met m'n nieuwe stoel door het dorp scheuren !!! - Nou luitjes houd je dochters alvast maar binnen en jullie zien me straks wel langs komen met - waarschijnlijk - een BIG SMILE !

Geen opmerkingen: