dinsdag 15 februari 2011

Verrassing van Pa !!!

Wow zeg, kom ik beneden (na weer een lekker onrustig nachtje waarbij ik maar weer eens heb bekeken wie ik allemaal uit zijn of haar slaap kon houden en de 100% score er weer net niet helemaal in zat) staat me daar een gek gevaarte van bijna 2 meter in de kamer. Ik moest echt eerst eens 2 -3 keer goed kijken wat dit nou was en terwijl ma maar zat te pushen met m'n broodjes en drinken want "de taxi komt zo ..." zat ik meer achterom te kijken en te peinzen wat het nou kon zijn. Ja, en toen kwam pa dus beneden, trok me uit m'n stoel en zette mij op zo'n plateau tegen die paal aan die wel heel veel weg had van die bubbelbuizen die ik uit de snoezelruimtes ken. Deze had dan wel een gekke bol bovenop maar voor de rest ... Nou, je raad het al, pa stopt een stekker in het stopcontact en die paal begint me te brommen en te trillen, heerlijk gewoon !!! Het was dus wel degelijk zo'n bubbelbuis en pa, met al zijn gesnuffel en gezoek had het weer eens voor elkaar gekregen om zo'n werelds ding op te snorren en voor mij op te halen. Dit wordt ook zeker weer genieten, en alhoewel het zit plateau wat hoger en smaller is, vinden we daar ook vast wel een oplossing voor. Nog effies en dan heb ik gewoon mijn eigen snoezelkamer met al het materiaal en kan ik vriendjes en vriendinnetjes uitnodigen om bij mij te komen spelen. Wie weet komen mijn vrienden uit Amsterdam en Hoorn dan ook eens naar mij toe ;-) Ik ga er vanacht lekker van dromen en dan morgen alles en iedereen maar even lief aankijken ...



1 opmerking:

Unknown zei

Hoezo snoeselkamer...?
Wat weet jij wat ik nog niet weet....!