dinsdag 21 september 2010

Huifbedrijden, enne ... lekker slapen ????

Hoi Allemaal,
Daar benne we weer effe; noh joh, je merke al dat moin westfries ok al an het beteren benne. Nou, nu maar weer even gewoon verder op z'n nederlands want dat westfries is wel grappig, maar daar snappen jullie waarschijnlijk de helft niet van ;-) - Ik heb weer even een leuk nieuwtje : afgelopen donderdag hadden we met mijn klas een schoolreisje naar Dupla in Barsingerhorn (zo'n gat waar 90% van de bevolking nog nooit van gehoord heeft !) en daar zijn we gaan huifbed rijden !!! Goed joh, nou ja, ik weet tenminste wat er gaat gebeuren en kon mooi m'n klasgenootjes tijdens het wachten in de snoezelruimte vertellen wat ze konden verwachten. Ik heb genoten van mijn half uurtje rijden hoor, en natuurlijk ook van het spelen in de snoezelruimte; gewoon ook weer erg leuk ! Natuurlijk moet ik ook wel weer wat spannends vertellen, maar dat houd ik lekker kort deze keer; ik heb van zaterdag op zondag eerst weer eens het wakker blijven van m'n pa getest, toen uiteindelijk de vering van zo'n mooi geel busje en uiteindelijk .... ja jullie snappen het al, de bedkwaliteit van de nieuwe bedden in Hoorn. Na een nachtje en een volle dag had ik het wel weer gezien hoor en ondanks dat mijn vriendin (de dokter) nog niet was langs geweest, heb ik pa maar ingefluisterd dat we maar rustig naar huis moesten gaan; ja stel je voor, anders zaten we er waarschijnlijk nu nog !
Ach, de spanning hebben we weer gehad, nu het volgende grappige feit maar afwachten; er zal toch wel wat gebeuren ? Jullie horen het wel weer. Groetjes en tot gauw ! LJ.

Geen opmerkingen: