dinsdag 4 december 2007

Wie zoet is ...

... krijgt lekkers !
Nou de afgelopen weken heb ik me echt keurig gedragen hoor; lief voor mijn papa en mama, goed meewerkend met "mijn vriendin", de dokter, in het ziekenhuis in Amsterdam, en ook voor mijn Opa's en Oma's was ik geen zorgenkindje.
Okay, okay, één héél klein epileptisch aanvalletje dan; maar daar kon ik niets aan doen hoor; ik was gewoon ziek, zwak en misselijk op dat moment ! (en de Sint was toen nog maar net in het land, dus die heeft dat vast niet gemerkt)

Ja, stel je voor dat ik wel in de zak mee moest naar Spanje; nou dat zag ik niet helemaal zitten hoor, en eens een tijdje lekker in m'n vel zitten is eigenlijk ook niet zo verkeerd.
Leuke vent trouwens die Sint, en ook die Pieten zijn niet verkeerd; goh, wat ben ik de afgelopen tijd verwend met kadootjes, chocolade, snoepgoed en pepernoten. - het kon gewoon niet op !
Vanmorgen kwam ie zelfs helemaal speciaal langs op mijn schooltje in Wijk aan Zee; gezellig joh, maar wat een drukte van ouders, opa's en oma's die kwamen kijken !
We kregen kadootjes en hebben leuke liedjes gezongen; maar op die liedjes had ik het nog niet zo erg.
Dan zingen ze :"HOOR wie klopt daar ..." - nou IK hoor helemaal niemand kloppen; en even later :"ZIE de maan schijnt ..." - nou dat zal ook wel aan mij liggen want dat ZIEN gaat ook nog niet al te best.
Het was allemaal erg gezellig, maar nu moet ik eerst maar weer eens bijkomen van deze vermoeiende dagen; morgen (5/12) nog even een audiologisch onderzoekje doen in Amsterdam, en daarna maar even bijtanken ...

1 opmerking:

Unknown zei

Lieve Lennard,

Wat doet je vader dit toch geweldig! Ik hoop dat we samen nog veel mogen genieten, van alle dingen die we samen meemaken.

Dikke kus van je mama.
Saskia