vrijdag 9 november 2007

Heliomare; here I come ...

14 augustus 2007
Mijn eerste schooldag !

Na een grondige voorselektie en veel praten door mijn papa en mama ben ik toegelaten op mijn eigen schooltje : Heliomare te Wijk aan Zee.
Ik zit in een klasje (groep Pluk) met 3 andere kinderen : Imran, Wahiba en Lisanne, en heb 4 hele lieve juffen die van alles met mij gaan doen om te zorgen dat ik straks de hele wereld aan kan !

Ik mag 2x per week een dagdeel naar school toe, en word dan om 07:15 uur opgehaald door een taxi met mijn eigen chauffeur. - luxe joh !
Vandaag, mijn eerste dag, gaat mama met mij mee in de taxi naar school; dan kan ze mooi kijken hoe het reizen gaat en de eerste dag verloopt.
Onderweg halen we nog 2 andere kindjes op die ook naar mijn schooltje gaan, en zijn dan ongeveer 08:45 - 09:00 uur in Wijk aan Zee.
Daar begint onze dag met kennismaken en zingen, en gaat die vervolgens via therapeutische oefeningen, eten & drinken, spelend leren en gebarentaal door tot 12:00 uur.
Dan staat onze taxi weer klaar die ons weer naar huis brengt.


Al met al een vermoeiend dagje, maar wel erg leuk !

1 opmerking:

Bixbi -Michel Vrijland zei

Hoi Lennard,

gefeliciteerd met je Blog van je oom en tante. We hopen dat je veel plezier beleeft in Heliomare.